Translate

nedjelja, 13. svibnja 2012.

Pozdrav svima! :)

Dragi čitatelji

na samom početku vam svima želim dobrodošlicu na moj blog!


Moje ime je Ana, studentica sam prve godine diplomskog studija, smjera menadžment. Ovo je moj prvi blog, a poticaj za njegovo pisanje bila je zadaća iz kolegija Digitalno gospodarstvo.


Svakodnevno se susrećemo s brojnim informacijama, bez kojih nam se život čini nezamisliv, no njihovo značenje još uvijek nije dovoljno prepoznato, a mogućnosti i prednosti iskorištene. Stoga je cilj mog bloga "informiranje o informacijama" i njihovom značenju i shvaćanju informacija kao jednog od najvažnijih resursa u današnjem poslovanju.


Nadam se da ćete na mom blogu naći korisne informacije, pročitati nešto novi...i na kraju, da mi nećete zamjeriti za eventualne zatipke :D

Nema komentara:

Objavi komentar